pinorr valla o atakları ben hiç anlamıyorum yaa benim kızda iki üç gündür gece sürekli ağlıyor uyumak istemiyor sanki uyutmaya çalışıyorum ağlıyor gaz kolik şu bu derken bıktım valla cidden gündüz tuvalete bile gidemiyorum sürekli gündüzde hep bi ağlama bazen öyle bi raddeye geliyorum ki cinnet geçirecek gibi oluyorum dişlerimi sıkmaktan artık diş etlerim kanamaya başladı 2.cocuğa resmen tövbe etmiş haldeyim 🤦🏼♀️ dışarı cıkarıyorum gündüz belki susar değişiklik iyi gelir diye bebek arabasına koydugum an sanki arabaya değil köz ateşe koymuşum bebeyi öyle bi ağlama bağırma yok yani elalemin bebeleri bebek arabasında susar uyur benimki tam tersi bebek arabasında susmaz beşikte susmaz anadizinde susmaz ayakta sallarım susmaz napcaz böyle bilmiyorum vallahi bazen insanı bezdiriyor bu durumlar bu sürekli ağlaması yüzünden inanın 2 bucuk aydır markete bile çıkamıyorum bizim şansımıza huysuz gazlı bebeler oldular ne diyelim yine canları sağ olsun tabikiii geçecek bunlar diyerek kendimi teselli ediyorum ara sıra 🙏