reynwoman her türlü bu aşıyı olacak sonuçta. Bu kadar stres yapmayın. Öncelikle 2 bacak ve 1 koldan 3 aşı oluyor. 3 4 gün yıkamayın diyecekler o yüzden yıkayıp götürmeniz de fayda var. Eğer ki emziriyorsanız hazırlıklı gidin aşıdan sonra emzirme odasında emzirir rahatlatırsınız bebeğinizi. Kesinlikle aşıdan önce ilaç vermeyin. Hiç bir anlamı olmamakla birlikte aşının etkisini azaltacaktır. 37.5 olursa verirsiniz. Mesela bizde olmadı. Her bebek farklı. Biraz huysuz, belki biraz ateş olacaktır ama geçiyor sonuçta . Şimdiden geçmiş olsun.