Bunun verdiği vicdan azabı zaten bize Allahın verdiği ceza. Bende sigara içiyorum ve emziriyorum. Yaşadığım vicdan azabını burda anlatabilmem mümkün değil. Bebeğimi tek başıma büyütüyorum bütün gün bir başımayım ve panik atak hastasıyım. Emzirdikten sonra yarım yarım içip atıyorum. Keşke hiç içmesek ama olmayınca olmuyor. Allah yardımcımız olsun. Yavrularımıza sağlık sıhhat versin 😢