İçmeyenler bunun nasıl bir illet olduğunu anlayamaz. Emen bebeğim var ve içerken vicdan azabından ağladığmı biliyorum. Hamileyken hiç içmedim o kadar zorlandım ki. Emzirirken dayanamadım başladım. Kendimden nefret ediyorum bazen ama içmediğim zaman stresimden deliriyorum. Eşimede yansıtıyorum bebeğimede. Keşke hiç bulaşmadaydım keşke