Annisss hayalperestbirealist benim oğlumun kulağında hafif ji kızarıklık vardı doktor direkt sigara içen var mı diye sordu ve içen ben bile değilim esi m iciyo yani düşünün babanın bile içmesi çocuğa nasıl zarar veriyo
hayalperestbirealist Annisss eeee yani ? O zaman eşiniz kötü bir baba boşayın gitsin. Burda kimse faydalı demiyor. Ama sigara içen de kötü bir anne demek değil bu tartıştığımız nokta bu. Kimse oturduğu yerden insanları yargılayamaz. Zaten sigara içen anneye de bebeğe en az yarım saat yaklaşma diyorlar nefesini etkiler diye baba da içse aynı şey 🤷🏻♀️
Annisss hayalperestbirealist neden bu kadar tepki veriyosunuz halkıysanız kötü olduğunu bile bile niye işte çıkı yosunu z ki eve t kötü anneyiz bende tv izletiyorum elimde telefon hepsi kötü 4 4 annr hiç hıcbiri miz değiliz
Ozgeruya ikbil20 bende 1 ay sonra basladim en fazla 4 tane içiyordum ama sanki icmeye başladığımdan beri sütüm azaldı gibi ama sigarayamı bagli yada artık büyüyor bitiriyor göğsü dolana kadar tekrar emiyor ondanmi bilmiyorum o yuzden sordumbi sıkıntı oldumu diye🙂
ikbil20 Ozgeruya yok yani miktarını etkilemedi ama gün içinde ne zaman az su içsem o zaman bir azalma oluyor gibi
hayalperestbirealist Annisss sen kötü anne olabilirsin ben değilim. 4/4 lük değilim ama olabildiğimin en iyisi olmaya çalışıyorum. Kusurlarım var ama yine de iyi bir anneyim. Kendini yerin dibine sokabilirsin ama bana tek kelime edemezsin sana o hakkı vermiyorum çünkü sen kimsin !
Woody Merrys Mama sigaradan daha zararlı, mama zehirdir gibi şeyleri nasıl çıkarmışlar şu mesajınızdan anlam veremiyorum Sanki çocugun karnını sıgarayı sulandırıp içirerek doyur demişsiniz
Prens0205 Merrys şimdi mamayı zehir gibi söylediniz diye linç yersiniz ama doktoru arkadaşıma demiş mama mi sigara içen annenin emzirmesi mi dersen içsin ama emzirmeyi bırakmasın bu bilimsel olarak kanıtlanmamış saç boyama gibi demiş ablam farklı şehirde onun doktoru da sizin dediğinizi demiş ama içmeyen anneler burda linçliyor bende daha önce söyledim bana bir sütü hakaret edildi
Merrys Prens0205 aslında uslubum biraz yanlış oldu. Sağlıksal nedenlerden ötürü emziremeyen bir sürü anne var ucu açık konuştum sanırım
hayalperestbirealist Annisss ben sigara içmiyorum hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım zaten çok bağımlı değildim keyfine içiyordum, içmeyiverdim. Ben size cevap verdim kimsenin anneliğine laf etmek burda kimseye düşmez. Dünden beri deli oldum yeter artık yani. Evde çocuğunun yüzüne bakmaz burda atar tutar he oldu. Siz iyisiniz sigara içenler kötü
Annisss Woody valla aynen millet sigara icio icio pişmanlık yasiyo vicdan azabı çekiyo onu da burda bizden cikariyo resmen
Annisss Woody yeni doğunca bu kadar streskikerse bide yürümeye başlayıp heryeri dağıtınca ne olur acaba
Annisss Sut alerjisi olan anneler alerjisi olan anneler herşeyden soyutluyo kendilerini gaz yapiyo diye çoğu yemek yenmiui
Deletedmom5447 Hatice_oz1 ben bı defa içmiştim bikac saat emzirmedim ondan sonra da sagip döktüm sonra emzirdim
duygukoc LiTeraRy ben iiçmeyip içenleri tasrif etmediğim için iğrenç kalbim varsa sizde içip bebeği zehirlediğiniz için iğrenç bi anneliğiniz var..
LiTeraRy duygukoc sen kimsinde benim ictigim sigarayla anneligimi sorguluyorsun sen icmiyorsun diye evet mukemmel annesin klavye annesi….icmiyorsan icme icmemeklede ne mukemmel anne oluyorsunuz ya evet eminim bu kafaylada bebegine cok guzel ornek olursun kotu ve igrenc kalbide sana benzemez insallah..