Deletedmom12
[bilinmeyen] ben yeğenimden biliyorum Ablam bu şekilde ancak yedirebiliyordu, kendimde ilerleyen aylarda deneyeceğim. Bir çay kaşığı tereyağı minik teflon tavada eritin evde yapılan lor veya labne peynirini de içine atıp eritin, çırpılmış yumurta sarısını katıp omlet şeklinde verebilirsiniz. Peynir ile tadı yumurtanın daha hafifliyor. Yanında pekmez değil ama elma suyu gibi meyve suyu verirseniz belki sever bu ikiliyi.
Mom09
[bilinmeyen] bebek krebi pankeki yapabilirsiniz
Deletedmom12
[bilinmeyen] rica ederim 😊
Mom107
[bilinmeyen]
Birkaç tane bebe bisküvisi bir tatlı kaşığı labne yumurta sarısının yarısını anne sütüyle karıştırıyorum ve yiyor anne sütüyle karıştırarak deneyin yabancı bir tat değil ya belki sever
Hazirana
[bilinmeyen] sadece yogurtla karistir dene belki yer oranininiyi ayarlamak lazim
Berra
[bilinmeyen] mrb benım kızımda 7 ay 8 günlük yumurtayı sade yemıyor. Ben 5 bıskuvı bır kasık labne yada lor bır kasık pekmez ve yumurta sarısına bır tutam ıhlamuru suda demledıkten sonra tum karısımı ıhlamurlu su ile ıslatıyorum . Mama kıvamına gelıyor o şekılde yıyıyo kızım. Kalan ıhlamurlu Sudan da ıcırıyorum.
umay1520
[bilinmeyen] peyniraltı suyuyla ezmeyi bi dene yumurtayı istersen benim kız çok sevdi öyle
Hazirana
[bilinmeyen] kulaga hos gelmesede damaga hos geliyor ben denedim fena degil☺️
Zeynepeymen
[bilinmeyen] 8 aydan sonra yumurtalı ekmek yapabılırsın.Sade sevmıyorsa bişeyler ekle ver hıc yememesindense karısımla da olsa yumurtanında vitamınını almalı.
Fatmanurr
[bilinmeyen] Bende bu sorunu yaşıyordum ne yaptıysam yemiyordu karışımda yapsam sadede versem meyve de katsam en sonunda yumurta sarısına sütümü kattım şimdi çok güzel yiyor tavsiye ederim :)
Berra
[bilinmeyen] 8 . Ayda baslamayı düşünüyorum
Esinkrglle
[bilinmeyen] biz de aynı durumdayız. Kızım dün yedi aylık oldu ama yumurta sarısını tek verince tiksiniyo midesi bulanıyo yemiyo 😓 ben de karışım yapmak istemiyorum ama yemesi için mecbur kalıp avakadoya falan karıştırıp veriyorum. Umarım zamanla alışır. Ben de hiç yemezdim sevmezdim küçükken bana çekmemiştir umarım 😅
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] e bebekten aldım kurtarıcım oldu canım tavsiye ederim😌🌸
Baby
[bilinmeyen] yumurta sarısını kendi sütünüzle sulandırın,ekmek ben eline veriyorum iç kısmını ,az bir şey ,kendi kendi yemeye alışması için bir sorun olmadı
Gurbettebianne
[bilinmeyen] ben önceden yumurtayı hep pekmezle açardım canım öyle yediririm , Çünki yutması kolay ve öğürmüyordu öyle olunca .
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] hipp in varmıymıss ya😀 benim aldığım eti 😌
Gurbettebianne
[bilinmeyen] birde muzla dene istersen
habibe_omerasaf
[bilinmeyen] bende deniyim bunu bitirdikten sonra sen denersen yorumunu bekliyorum kuzu🥰😌
Enda
[bilinmeyen] benim oğlanda 7 aylık benim ki de bigün yiyorsa bigün yemiyor yumurtayı biraz sıvılaştır sütün varsa sütünle sütün yoksa ile içine de biraz tuz at yine de sen bilirsin istersen tuz atma:)