Oslm
[bilinmeyen] kaşıkla gezine kaçıyor genelde
Oslm
Oslm genzine yazacaktım :)
DerinY
[bilinmeyen] bebek hemşiresi tavsiye etti bende bilmiyordum bebek biberona alışmış meme reddi yaşıyorduk bu biberon anne memesine benzer olduğu için ve diğer biberonlar gibi sütü çabuk akıtmadığı için bebeğim meme reddi yaşıyorken memeye alıştı.
Oslm
[bilinmeyen]
[bilinmeyen] hastane tipleri büyük oluyor sütün çoksa zaten pliphsin elektrikli süt sağma makinesi var başka markaların da var evet aptamil çok katkı maddeli bende ilk ek gıda maması olarak aptamil toz kaşık mamaso almıştım sonra az kalmıştı hero babynin ek gıda mamasını aldım ama aradaki fark resmen belli aptamil de bildiğin şeker tanecikleri vardo hero babyde yok birdaha da almadım aptamil hemde çok pahalı aptamil
Princesmother
[bilinmeyen] analik iste.deneme yanilmayla ilerliyoruz 😊
Deletedmom444
[bilinmeyen] öyle birşey var hemde çok hakli uzun süre kullanımda bırakıyor benimki bıraktı mecbur hep sağıp vermeye başladım şimdi nuk un alıştırma bardağı sipariş verdim onunla bırakmıyormus birde silikon kaşık aldım 5 aylık bebeğim
Princesmother
[bilinmeyen] lansinoh alabilirsin bide Dr.browns iyi diyolar cok emin degilim ama cevremden duydugum kadar biliyorum.bizim sut alerjimiz var diyet and mama yiyoruz smilac alimentum mamamiz.en kaliteli mamanin hipp olduğunu iyi biliyorum ama bebege gaz yapmiyo kilo alimida iyi.biz hipp in kavanoz mamalarindan ekmegini biskuvilerini yiyoruz hem doyurucu ayni zamanda % 100 organik.doktorumuz gonul rahatligiyla yedirebilecegimizi soyledi.
Oslm
[bilinmeyen] aptamilin sadece kutusuna para veriliyor bence kuzum
Oslm
[bilinmeyen] bide aptamil şişiriveriyor çocukları hero baby normal kilo almasına yardımcı oluyor
ozdenarda
[bilinmeyen] anladım canım o zaman en küçüklernden al ne alırsan boşa gitmesin sevmezse
Princesmother
[bilinmeyen] Rica ederim canim 😊
Oslm
[bilinmeyen] aynen +6 aylık
hero babynin +4 aylıkken olan kaşık toz maması var sütlü pirinçli diye ama ben 6 aylık olunca başladım pirinç maması hem mamayı kıyulaştırıyor hemde tok tutuyor mama koyu olduğu için ben mamasının içine katıyorum pirinç mamasını
OlgaArslan
[bilinmeyen] bundan canım
https://goo.gl/images/S9sfF7 nuk marka alıştırma bardağı
Deletedmom444
[bilinmeyen] ben nuk iyi diye duydum siparişi verdim avent 40 nuk 80- 109 tl arasında fiyatları vardır bir hikmeti pahalı olmasında diye düşündüm n11 den alma şikayet vardı civilde var hemde daha uygun
Zynpemrh
Cagla canım günde kaç defa mama veriyorsun birde kaç cc acaba
Cagla
Zynpemrh günde 4 defa mama veriyorum cnm 60 cc.
Zynpemrh
Cagla teşekkür ederim canım 🤗
TgcDvc
[bilinmeyen] bir cok doktor anne sütüne en yakın diye sma veriyo bende 4 bucuk aydır sma kullanıyorum hem daha uygun hemde bebegıme hiç bi sıkıntı yaratmadı
Zeynepaysimam
[bilinmeyen] instagramdan mühendisinoğlu sayfasını takip etmenizi öneririm orda çok güzel bilgiler veriliyor , ayrıca mama deneme yanılma yoluyla karar veriliyor yani ben öyle yaptım çünkü bir bebeğe iyi gelen mama diğerine iyi gelmeyebilir , dediğim gibi mühendisinoğlu sayfasına bakarsanız orası sizi daha iyi yönlendirir.😊
Ada_kiz
[bilinmeyen] ben kendim kullanmadım ama çoğu kişi bu şekilde kullanıyormuş