Papatya53
[bilinmeyen] belki içeriğinden dolayıdır can’m çocuk ne zaman yese yanaklarını sivil sivil ve kıpkırmızı oluyor. Vücudunda egzama ortaya çıkıyor. Alerji testi yapmışlardı yumurta sarısına ve beyazına çıkmıştı. Hipp’de dokundu bize 🤨🤨 ben golden goat’cuyum fakat bebiş similac’ı sevdi ☺️☺️ Tabiki cam daha sağlıklı, ben ikisini de aldım plastik gece çok işime yarıyor 😊 ama lansinoh’u şiddetle tavsiye ederim 😍