Efemmmm
[bilinmeyen] ben o kadar zorluyorum ki 2 veya 3 kere ağlaya ağlaya çekip bırakıyor
Princesmother
[bilinmeyen] aventin fizyolojik uclu biberonlari var anne memesiyle uyumlu.kuzeniminde bebegi var ise baslad senin gibi birde sutu azalmaya baslamisti ama son damlasina kadar emzirck tabiiki.o biberonlardan aldik ona sikinti yaşamadı.eve geldiğinde bebeğini emziriyo.
NarminaAbdullayeva
[bilinmeyen] evet oyle oldu. Meme almayan bebekdi hep sagdim bi anda kendi istegi ile tutdu. Hic biberon basligi falan aramadim iste en bormal neyse satilan onu aldim. Emzik de vermedim.🤗Hep mama meme paralel gittik. Simdi de oyle. SMA 2 ye 6 ay olunca geciliyo. Diger mamalari bilemem simdi. Biz 6 aylik olunca gectik onu da sevdi❤️
DerinY
[bilinmeyen] medela calma biberon alın anne memesi gibi bende onu kullanıyorum .
ozdenarda
[bilinmeyen] canım mama aslında biraz deneme yanılma yöntemi benim bebeğim mamayla besleniyor ilk Aptamil conformille başladık çok küçüktü gaz önleyici daha sonra evolviaya geçtik hiç doyurmadi bizi golden goat denedim çok çok memnundum çok besleyici fakat bzdede kabızlık yaptı sonradan tekrar aptamile geçtim üç aydır falan Aptamil kullanıyorum çok memnunum biberon konusunda bence kesinlikle lansinoh momma biberon anne göğsü ucunda yumuşak ve çekmediği sürece gelmiyor kızım ondan başkasını kullanmiyor ben çok memnunum inşallah sende memnun kalırsın bu arada dördüncü ayda değil altıncı ayda iki numara manaya geçicksn canım
SecilAhsenSura
[bilinmeyen] canım 40 günlük bebeğim sütüm yetersizdi mamaya başladık. Avent geniş ağızlı biberondan aldım hipple başladık hem emiyor hem mama yiyor bi sorun yaşamadım henüz. ☺️
ARZU83
[bilinmeyen] Doktorum mama olarak hipp önerdi hatta sizin sohbet postunuzada yazmıştım hipp kullanan varmı diye. Bu mama olayı bebekten bebeğe değişiyor. Ben sadece akşamları mama verecektim ama benim oğlum mama içmiyor tadını beğenmedi sanırım. Hipp ve bebelac denedim ikisinide içiremedim. Bu arada biberonlada içemiyor kaşıkla veriyordum o da çok zor oluyor. Kaşıktansa biberonu tercih ederim. Avent ve chicco anne göğüs ucuna benzeyen biberonları aldım yinede biberonla içmiyor.Biberon ve meme ile devam eden tanıdıklarım var onlarda herhangi bir sorun yaşanmadı umarım sizde sorun yaşamazsınız
ebru23
[bilinmeyen] aptamin kesinlikle gaz torbası yapıyor bebeği . Biz maf olduk onu kullandığımızda ama hipp combiotic en harikasi sıfır gaz 👍🏻
Sareninannesi
Eğer sütün varsa mamayı aklına bile getirme bence. Benim ablam 3 ay izninden sonra çalışmaya başladı. İş yerinde de akşam evde de vakit buldukça sağıyordu kendini bütün buzluk sütle dolmuştu. O işteyken annem onları ılıtıp biberonla veriyodu. Memeyi de bırakmadı aksine işten gelince veriyodu memesini sabah işe kadar gece acıktıkça emiyodu. O şekilde bir yıl emdi hatta bir yılın sonunda memeden ayırmak için bir ay sadece buzluğa koyduğu sütleri biberonla verdi.
OlgaArslan
[bilinmeyen] mama olarak bebelac gold kullanıyorum kesinlikle kabızlık olayı olmadı ama çok gazlıydı o da mamadan değilmiş doktor demişti hipp de iyi ama biz bebelac gold başka içmiyor ve bir çok mama değiştirdik ya başkasına verdim ya sağlık ocağına verdim sadece bebelac normal almıştım kıl çıkmıştı direk çöpe atmıştım. Biberona gelinde illa meme reddi olur diye bişey yok ama olabilir de ve bu konuda sululuk yani alıştırma bardağı kullanmanı öneririm özellikle nuk un bardağı harika. Bizde meme reddi oldu nuk aldım 2 gün sonra sorunsuz memeye döndü.
Papatya53
[bilinmeyen] biz 6 mama değiştirdik en son hipp’te kalmıştık benim oğluma hipp alerji yaptı. Similac kullanıyorum memnunum 😊 biberonda avent stok yaptım hem cam hem plastik ama hiç birini tutmadı boşa aldım. Lansinoh’u çok seviyor biberon lansinoh kullanıyoruz 😊🍼
damlahira
[bilinmeyen] bebekten bebeğe değişir canım
boramoms
[bilinmeyen] cnm merhaba aynı şey benim başıma geldi 1 aralıkta işe başladım öyle olunca mecbur biberonla verdik yetmediği yerde mama takviyesi de yaptık ve 1ay içinde bebeğim buna alıştı ve şimdi beni emmeyi reddediyor kucağıma alıp emzirme pozisyonuna getirdiğim an başlıyor ağlamaya kendini geri itiyor ancak uyurken emzirebiliyorum bende böyle oldu ama inş senin bebeğinde de aynısı Olmaz çok zor Bi durum😔
Nscaslan34
[bilinmeyen] boyle birşey yok 😊 ilk günden beri hem emiyor hem mama yiyor hem emzik kullanıyoruz 😊
Nscaslan34
[bilinmeyen] deneme yanılma yöntemi cnm her bebek farklı bende hipp kullandım memnundum sonra evolvia denedim inanılmaz acıkırdı doymadı sma aldım ilk gün beğenmedi sonra alıştı seviyor
Efemmmm
[bilinmeyen] 😥😥😥😖😖
AslanDeniz
[bilinmeyen] benım oğlumda ısteyken sütü bıberonla verıyorum avent bıberon anne meme ucu aldım benı Emmeyı bırakmadı
S_D
[bilinmeyen] bebeğiniz kaç aylık? Ben 1 ay önce başladım ise dolapta süt stogum vardı ama bitmek üzere bende mama/devam sütü araştırmansındayım.
Benim bebeğim mememi almaya devam ediyor sıkıntı olmadi ama her bebek farklı tabiki.
Ve şimdiden başlayın alıştırmaya biberon ve mamaya alışmazsa siz gelene kadar ac kalır bebeğiniz.
OlgaArslan
[bilinmeyen] maalesef kıl çıkmıştı ve sizden düşmüştür diye bide igtira atmışlardı. Biberon araştırmalarına göre alıştırma bardağı meme reddini yapmaz tabi yüzde yüz değil ama yapma olasılığı en düşük. Bende biberon kullanıyodum bebedor ve lansinoh ama memeyi reddetiğini görünce araştırdım ve en iyisi alıştırma bardağıymış. Ona başladıktan 2 gün sonra memeye döndü 1 yaşında olacak hala emiyor çok şükür
Oslm
[bilinmeyen]
[bilinmeyen] eğer seni emmesini bırakmasını istemiyorsan anne memesine benzeyen biberonlar var onlardan al pliphs avent filan bide mama olarak sorarsan bebelac hastanelerde filan da bebelac kullanılıyor zaten bebelac ile aptamil aynı fab üretmiyormuş aptamilin pahalı olmasının nedeni kutusu ve reklamlarından dolayıymış bide elektirkli süt sağma makinesi al elle olanlardan alırsan hem göğüsün acır hemde çok süt gelmez... Allah bebeğini de hayırlısıyla büyütmeyi de nasip etsin Allah acısını göstermesin vatana millete hayırlı evlat olsun Allah analı babalı büyütsün... :)