tekgamzelimm kızım 13 aylık zorla alıştırdım sadece uykusu gelince emiyor normal de hiç aramıyor . Emziği bazı doktorlar öneriyor emme refleksi bebeğe sakınlık veriyor birde parmak emme alışkanlığı emzik alışkanlığından daha zor bırakılıyor deniliyor ayrıca yenidoğanda boğulma riskini azalıyormuş (beşiğe boynuna takilmamasina dikkat et canım)