tekgamzelimm emziğin benim bildiğim tek zararı diş yapısını bozması ama yararları da var. Emerken bebek kendini güvende hissediyor, ani bebek ölümü sendromunu azalttığı düşünülüyor, motor becerilerini geliştirir vs vs …
ben uyku arkadaşı olarak kullanıyorum sadece beşikteyken emzik veriyorum, uyumadıgı zaman kullanmıyoruz.