Ozlemyusuf aynen yaa bendede var o skntı sanırım dikisimin bir tanesinin olduğu yer sanki açılma yapmış gibi yanılmıyorsam 😔 ve bende korkuyorum tekrardan doktora gitmeye aynı şeyleri yaşamak istemiyorum tekrardan inşallah kendiliğinden igleşir bende bi tanıdık ebemiz var ona sordum oda skntı yapma o zamanla kendi kendine kapanır dedi sen dikkatet dedi sadece biraz uzun sürebilirmiş öyle söyledi.. bende çok canımı skyorum normal de de böyle de duyunca biraz için rahatladı ama genede korku var içinmde..