Elcgulcan doğumdan sonra ilk kez bugün gittim şikayet için oda iyi görünüyo dedi sadece ama mantar için kullanılan fitil verdi
Ben ihmalden dolayı gidemedim ama sen çok gecikme dikişlerin varsa iyi hissediyorsanda bi muayene olmanı tavsiye ederim biz net göremiyoruz iyileştiğinden emin olursun için rahatlar en azından ben acısını çekiyorum şuan 😞 ilk haftalar bende oturmaya başlamıştım ama son anda bu çıktı başıma
Tabi kişiye göre değişir ben doğumdan önce enfeksiyon kapmıştım suyu yeterli içmediğimden dikilirken kanamam çok olmuştu inşallah sizde ve diğer annelerde hiç sorun çıkmaz çok zor ağrısı