Ada_kiz bnm dikislerim acilmisti ama dikisler bnde dogumdan 2 3 gun sonra acildi dr a gttm tekrar bir dikis olamayacagini kendi kendine kaynayp kapanacagni soyledi oylede oldu 45 gun sonra dikislerm kpndi ama o surec icersnde surekli baticon ile dezenfekte ettim ve verdgi antibiyotigi kullandim hic islak nrmli birakmadim suan izi bile yok gibi