Miray00 işte aslında bu robot süpürgeler daha ortalıkta yokken bile benim düşüncem dyson almaktı.
çünkü dyson hakkında çok fikrim var, temizliğini biliyorum, videolar da izledim buna ek olarak. tam dyson almaya karar verdim robot süpürgeler çıktı. biraz bekleyelim bakalım hangisi daha iyi karar verelim dedik. şimdi sanki ikisi de iyi.
tabii ki modelden modele göre özellikler değişir ama hangisi daha pratik? robot süpürge çıkmasa kesin dyson alıp kapatacaktım bu süpürge mevzusunu.
hala bi yanım dyson al diye diretiyor ama eşim de robot süpürge alalım evde yokken bile süpürsün geçsin diyor.
bi de bu robotların çok reklamı yapıldı, resmen bilinçaltımıza kazıldı yani o robotların kolaylığı. iyice aklım karıştı.