SeverusSnape dyson da kullanıyorum robot süpürge de. Evlenirken dyson almıştım hem ball olan hem de şarjlı olanından. pandemide robot süpürge aldım. İkisi çok farklı şeyler. Birinde siz emek harcıyorsunuz ki dyson hafif değil, diğeri kendi kendine süpürüyor. Eğer dysonq vereceğiniz parayı gözden çıkardıysanız kesinlikle robot süpürge alın. Ucuz bir tane de süpürge alırsınız iki haftada bir dip köşe süpürürsünüz.
dyson artıları: mobilyaları da süpürürseniz neredeyse hiç toz almazsınız. Haftada bir bile ev süpürseniz tozlanmıyor çünkü. 3 yıl boyunca gönlümün efendisiydi şarjlı olanı.
dyson eksileri: insan gücü gerektirmesi. Mutfakta sürekli bir şeyler dökülüyor ya da çamaşır asınca yerlerde çamaşırın tozu birikiyor. İlla ki o makine haftada birden fazla açılıyor.
robot süpürge artıları: insan gücü gerektirmiyor. Gerekirse günde 55 kere mutfak süpürün, salon süpürün. Telefondan tek tuşa basıyorsunuz hoop istediğiniz yerde. Süpürüp çekiliyor köşesine.
robot süpürge eksileri: eksisi yok valla. 😂😂 tek eksisi etrafta kablo varsa dolanır, sandalye bacaklarının arası çok darsa oralara giremez kaldırmanız gerekir süpürtmeden önce. Benim evimde ne kablo var ne de sandalye bacaklarının arası dar. Her yere vızır vızır giriyor. O yüzden bence eksisi yok.