ealimother LadyMarmalade chicco 4 + olanla kullanmaya başlamıştık gayet memnundum aslında oğlum tek ondan içebilmişti ama diş dönemi başladı ve ısırınca gitti yedek başlık satılmıyor ama çok kolay içmeyi öğreniyorlar hele biberon kullanmayan bebekler
SbnmTlg Avent akıtıyor ve dişi çıkınca dişleyip yırtılıyor yorumlarını fazlasıyla okumama rağmen yine de avent aldım. Dişi yok henüz. 1 haftadır kullanıyorum her kullanımdan sonra ters çevirip sallıyorum akmıyor. Ama ilerleyen günlerde ne olur bilemem 🤷🏻♀️
ealimother LadyMarmalade aynen canım hayır birde bu sefer başka alıyım ilk ondan alışsın da diyemiyorsun bu sefer diğerleri hep sert geliyor çekemiyorlar bir bardakla falan yine biraz idare edip en pipetliye alıştırdıkta rahatladık kaç tane aldım ondan sonra yok tutamadı
LittleLemon LadyMarmalade avent mamajoo ve wee nin var bende avent damla damla akıtıyor azda olsa ama diğer ikisi hiç akitmiyor wee biraz daha yumuşak hafif damagiyla sıksa akıyor mamajoo da biraz daha cekmesi gerekiyor weeye göre ama bebeğim 6 aylık 3.5aydan beri mamajooyu kullaniyoruz hiç zorlanmadı özellikle mamajooyu öneririm yorumlarida iyiydi zaten farklı markalarda dusunurseniz
LadyMarmalade LittleLemon ona da bakayım 4 ay 22 günlük şuan 6. Ayda değilde 5. Aydan itibaren vericem çünkü. Çekmesi daha kolay heralde dediğinizin bu aylarda bir araştırayım. Hangisini kullanıyorsunuz?
LittleLemon LadyMarmalade https://www.e-bebek.com/mamajoo-kulplu-egitici-bebek-bardagi-270-ml-mavi-p-mmj-mmj9987/?#ins_sr=eyJwcm9kdWN0SWQiOiJNTUotTU1KOTk4NyJ9 buju kullanıyorum 160 ml lik olanida kullandım ondanda memnundum Hepsiburada da falan da kampanyalar oluyor oralardan falan da bakbilirsiniz
ealimother LadyMarmalade ki 8. Aydan itibaren pipetli kullanabiliyorlar öyle daha çok su içiyorlar tavsiye ederim