ealimother LadyMarmalade ki 8. Aydan itibaren pipetli kullanabiliyorlar öyle daha çok su içiyorlar tavsiye ederim
SeymaBeyza Chicco nun hem pipetli hem pipetsiz alistirma bardagi var kizimin suan.Pipetliyi daha iyi kullaniyor ve iciyor.🤷♀️ biberonu da var nuk. Ne biliyim bardakla iciriyordum ben ama bu pipetli gercektende iyi oldu.Teyzesi sagolsun.😋
Ekimce TalentedMom bende bu sulugu aldim ancak akıtmıyor 😊 anlayamadim bebegin kendisimi çekmesi gerekiyor suyu biberondaki gibi yoksa içinde plastik bir aksam var onu mu açmam gerekiyor
TalentedMom saripasaninannesi yumuşak uçlu ilk başlarda suyu hiç içiyordu yani içiremşyordum zamanla alıştı