LadyMarmalade Karar veremiyorum ikisi içinde hem akıtıyor yazan çok, hem de akıtmıyor yazan çok 🙄 hangisi daha iyi ?
TalentedMom Batininannesi aynen akıtma problemi var ya berbat bir ürün emzikleri çok güzel ama alıştırma bardağını iyi yapamamışlar
TalentedMom LadyMarmalade kesinlikle chicco bir daha olsa yine chicco alırım çok iyi çok memnun kaldım ben burda post açarak aldım iyi ki de almışım avent aldım hiç sevmedi hem de chicco ya göre küçük kalıyor yanında avent aldığıma çok pişmanım
Ekimce TalentedMom bende bu sulugu aldim ancak akıtmıyor 😊 anlayamadim bebegin kendisimi çekmesi gerekiyor suyu biberondaki gibi yoksa içinde plastik bir aksam var onu mu açmam gerekiyor
Ayscllb TalentedMom hangisini kullanıyorsunuz ? Ben de araştırma yapıyorum ona göre alıcam , oğlum 6 aylık , akıtmayan bişey olsun istiyorum
Kkubu80 LadyMarmalade chicco aldim gayet memnunum canim ben aventln blberonundan hic memnum kalmamistim bir daha o markadqn bisey almam dedim. Chicco akitma fln olmadi gayet iyi oglumda sevdi
LadyMarmalade Kkubu80 bizimde avent biberon çok akıtmıştı chicco kullanmıştım hala chicco kullanıyorum sanırım alıştırma bardağınıda chicco alicam. Hangisini kullanıyorsunuz acaba?
minnosizmmm LadyMarmalade biz avent kullanıyoruz hiç akıtmada yapmadı kızımda çok sevdi 3 aylıkken su veriyordum adana gibi biyerde yaşayınca malum kızım 8 aylık nerdeyse 4 aydır kullanıyoruz çok memnunuz
bayankitapkurdu LadyMarmalade avent kullanıyoruz hiç akıtma yapmadı. Çocuğa mama bile içirdim 1 damla akmdı