Leylaai canım ben senden daha taze bi anneyim elbette tecrübelerim daha az ama ben de çok zorlandım çok çok ağladım bebeğim emmek istemesi sütüm az geldi bebeğime yetmedi sıka sıka ucuna çıkardım bebeğim yaladı falan o derece 🤦🏻♀️ Mama vermek zorunda kaldık yoksa sarılık olacaktı buraya post açtım arkadaşlar baya yardımcı oldular şuan için ağlama krizlerim geçti şükür göğüs ucu almak için çıktık ama hiçbir eczanede kalmamıştı eşim de elektrikli pompa alayım artar belki sütün deyince pompa ile sağım yapmaya başladık çok çok şükür Rabbime biraz arttı sütüm bazen emziriyorum bazen sağlığım sütten veriyorum bazen mama derken halletmeye çalışıyorum ama gerçekten tek önemli şey moralmiş ben güldükçe bebeğim de mutlu bunu hissediyorum umarım bi an önce atlatırız bu süreci de 🤲🏻 Dua edeceğim sana da 🥰