Leylaai Öncelikle sakin ve sabırlı olun sonrasında işler biraz daha kolaylaşıyor hatta bebek emerken ayrılmak dahi istekiyir bence alisacaktir her bebek bir değil nihayetinde.Los ortamda ses yokken emzirmeyi deneyin ,yanınızda kalabalık olmasın anne kokusu ve sesi bebeği stresten uzak tutuyor su an o da stres yapıyor olabilir siz ayaktayken hatta yürürken emziremyi deneyin anne karnında sizin yürüyüşüne alışkın olduğu için yaşadığı stress ve değişiklik bir nebze olsun azalabilir ayrica mamayı ne ile veriyorsunuz biberon mu kullanıyorsunuz ?