Bizde öyleydik. 20 gün küvezde kaldı iyice alıştı biberona ve en büyük hatam evde de biberon kullanmaya devam etmem oldu. Aman kilo kaybı olmasn diye çünkü 2 kilonun altına düşecktik ve sarılığı da artınca hiç ememedi uyuyodu sürekli. Erken de doğunca emiş kabiliyeti çok yoktu. Kesinlike şırıngayla verin sütünüzü, mamayı evet çok yıpratıcı ve zahmetli olcak ama memeyi emmesi için tüm bunlar. Emzik de vermeyin o da meme reddini tetikliyo maalesef. Sabırla sürekli deneme yapın tutar inş allahın izniyle