Selam arkadaşlar,asla pes etmeyin moral bozmayın öncelikle.Ben de neler yaşadım bir bilseniz.Anne olarak kendini suçluyor insan ister istemez birşeyler yolunda gitmeyince:(ancak şunu unutmayın bizler anneyiz .Her daim bir çözüm yolu bulacak gücümüz var. Sadece sakin kalmak ve çözüme odaklanmak gerekiyor. Konuya gelecek olursam da,emzirme pozisyonunuzu gözden geçirin , biliyorsunuz farklı farklı pozisyonlar var,her birini deneyin.Mesela ben normal doğum yaptım,dikişlerim beni mahvetti .Bu sebepten oturamıyordum doğru düzgün ve bebekde tedirginliğimi hissettiği için huzursuz oluyordu.Dikişlerim geçene kadar yatarak emzirdim. Bana iyi geldi.Bu emzirme olayı tamamen stresle doğru orantılı.Ne kadar stres,o kadar süt azalması,bebek huzursuzluğu … Rahat olun,bol bol su için,dinlenin, sakin kalın…Bebeğinizin rızkı siz de mevcut,siz yeter ki inanın. Hiç mi olmuyor;formül süt var,kimse aç kalmaz. Bebeğiniz doysun,mutlu olsun yeter.Kalın sağlıcakla