Anaogul ben validemle oturuyorum altlı üstlü ve bana bile zor veriyolardı hiç düşürmediler kucaktan . Bende 3 aylıkken aldım hiç oynamadı cok mızmızlandı baktım olmuyo gündüzleri valideme gitmedim koydum ağlasa kucagına alan yok😀çıngıraklarla , şarkı açıncada susuyodu , diş kaşıyıcıyla susturuyodum . Sonra alıştı sımdı yerde oyuncakla oynuyor suan 4.5 aylık😇