Anaogul Canımlar bişey sorucam oğlum 3 buçuk aylık ve ben inanılmaz yorgunum sürekli kucakta evin içinde gezmek istiyor oyucalara yeni bakmaya başladı oyun halısı alsam sıkıntı olur mu erken mi yada geç mi kaldım ?
Ebru-isil Anaogul tam zamanı canım ben 2 aylıkken aldım hemen al alışsın çok rahat oluyor hem keşfediyor zaman geçiriyor o anda oyalanırken sen de işine bakıyorsun.
Lawyer_Mom Anaogul benim oğlum 2.5 aylık keyifli olursa gazı olmadığında oyalanması için yatırıyorum müzik hoşuna gidiyor oyalanıyor.Aynalarıda dikkatini çekiyor. Tavsiye ederim.
TYE Anaogul aynen ya 100liraya falan var ama oyuncakları falan güzel degıl. Ben aynalı piyanolu falan olsun istedim ama fisher price oyun halısı takıp edıyorum indirim denk gelırse alcam bakalım
limonlucizkek Anaogul benim kızım 2 buçuk aylıkken çok sevmişti canım işime yaradı ama bence 2. El almak daha mantıklı ya çünkü benimki maksimum 2 ay oyalandi kaldı elimde oylece
Anaogul limonlucizkek bende baktım şimdi ne görürsek aldığımdan herşey elimde patladı çok para vermek istemiyorum ikinci el daha mantıklı 50-100 r bulurum belki
Elmasdurkaya Fisher price piyanolu olani aldim ben keyfi yerinde olursa koyuyorum bisure oyalaniyo oyuncaklari.sokmeye felan basladi piyanosuna ayaklariyla vuruyo ses cikarinca hosuna gidiyo
limonlucizkek Anaogul aynen ya benim de elimde patlayan çok oldu çok pişman oldum ben sonra 2.El almadığıma hiç gerek yokmus