Yenibebek_yenianne Karaoglannesi Bilemiyorum ki🙄 Denize düşen yılana sarılır misali her yolu denicez😕
Karaoglannesi Filizderit benim ki de 10 günden sonra böyle oldu sütüm olsun diye çok abarttım galiba gerçeği içtim yedim 😂
Zeyha Karaoglannesi Bende yaa herked ye sütün olsun dedi dedi şimdide evde yalnızken boğazına alınca korkuyorum
Prenses-annesi1 Karaoglannesi bi ara benimde tazikliydi kızım emerken tıkanıp ağlıyordu sağıp taziği aldım öyle verdim önce sonra göğüsüme yapıştırdım onu manuel süt sağma makinası var sağamadım devamlı taziği bitince emdi göğsümü
Karaoglannesi Prenses-annesi1 ben de elimle sağıyorum tazyiği bitene kadar sağınca rahat emiyor ama böyle de süt üretimi hep devam ettiği için her emmede aynısını yapamıyorsun 🤷♀️ Bi de yukarıda arkadaşın dediği gibi yeme içmeyi azaltmayı denicem 🤔
Deletedmom521 Karaoglannesi şuan bi yaşında 8. Ayına kadar böyleydi ben hastanede kalmıştım doktor görmüştü emerken az bi emiyo bırakıyodu öok geliyodu sütüm yetişemiyodu bırakıyodu sık sık emziryodum bende bi çaresini bulamamıştım allah yardımcın olsun canım
Aysayd Karaoglannesi maşallah sütüne canım öyleyse 😉 bendw artırmak için çabalıyorum mamayla destekliyorum
Seyda_44 Makas şeklinde tutarak emzirin,öncesinde biraz boşatın onuda stok yapın,yastık koyarak başı yüksekte yutarak emzirin aspire etmesin ciğerine gitmesin diye
Karaoglannesi Zeyha ben bi tarafı 4-5 kez emziriyorum yağlı kısmını aslın diye iyice boşalıyor bu yüzden mi çoğalıyor acaba 🤔
Karaoglannesi Aysayd ben çok iştahlıyım emzirirken maşallah kilo yapmasın diye de çok su içiyorum fazla süt de sıkıntılı oluyor kararında olmalı 😊
Zeyha Karaoglannesi İnternette okudum bu dertten yakınan bı bayan yazmış adaçayı ise yaramış sütünü azaltmış denesek mi? Bide azalır bidaha da cogalmaz diyede korkmuyor değilim
ipekkizimm Karaoglannesi hicbir care bulamadim 4bucuk ayi gectik biraz daha tolere ediyor en azindan bogulmuyor. Arada genzine kaciyor eskisi gibi degil cok sukur. Bence bir cozumu yok elle sagmak makas yatarak emzirme dik tutmq vs hepsini denedim ben de ise yaramadi insallah sizde yarar
Ggure Ah keşke bizimde öyle olsada tazlikli gelse keşke bende mama veriyorum 😔 Neyle besleniyorsunuz güzel anneler bize de söyleyin belki bizde de işe yarar 🤭
Karaoglannesi Ggure öyle deme gerçekten çok stresli oluyor her emmede genzine kaçıp öksürüyor korkuyor insan ciğerlerine kaçacak diye ve çok gaz oluyor süt boşa gidiyor. Bol proteinli besleniyorum sabah kahvaltıda kesin yumurta oluyor omlet şeklinde zeytin peynir bal kaymak neredeyse iki günde bir et bazen yerine balık tavuk çorba mutlaka oluyor salata hep olur. Ara öğünlerde ceviz badem veya fındık bol su