Benimde sizin gibi tazyikli bir şekilde geliyor ben bebeğim emdikten sonra hemen sütümü sağıp göğsümü boşaltıyorum. Emmeye başlamadan önce de ön sütü alıyorum biraz ki bebeğim rahat emebilsin burda bir postta okumuştum uyguladım ve işe yaradı 😊 diğer memeden akan süt için parmağınızı bastırın akmasın ya da saklama kabı biberon tutabilirsiniz boşa gitmesin bir damlası bile kıymetli😊