busrakilic1 bizde 5 gün önce olduk ilk gün bile aglamadi sadece biraz zorlandı yaparken başından ayrılmayın ilk gün ben öyle yaptım zorlandığını görür görmez emzirdim o rahatlamayla yaptı, doktor 4. Günde banyo yaptır demişti banyodan sonra şişlikler de tamamen geçti, bardak koymadım bezinin pipisinin üzerine gelecek kısmı bol vazelin sürdüm dikiş kısmını tamamen kaplayacak şekilde her bez değiştirmede de kremlerini sürdüm. Geçmiş olsun hemen İyileşir inşallah