Biz de 3 gün olacak sünnet olalı.5 aylık oğluşun.İlk gün iki kez 4 saat arayla calpol verdim.ilk çişte hafif mırıldandı. Sünnetin ertesi gün sabah sargı bezi kendiliğinden düştü.
günde iki kez krem sürüyorum.Bacoderm idi sanırım.tekrar yapışmasın diye doktor oyna dedi ama bu konuyla ilgili tecrübelerinizi alabilirim bende🙏🏻Bi hafta sonra banyo yaptr dedi.Şükür kanamamız falan olmadı, bezin içinde gerçekleşiyor iyileşme.