Mevali bel agrısı bende çok çektim 16 aylıgız hala oğlum kucagımda cok dolastıgında vs belim çıkıcak gibi agrır hatta bi ara fıtıkmı oldum acaba dıyodum iğne agrısı geçmiyo dedi olanlara ben pop agrısıda cok çektim uyusuyodu sızlıyodu hala ara sıra yururken popma bi ağrı girer resmen iğne saplamışlar gibi hissederim ve topallıyarak devam ederm yürümeye çok kotu ya. Ama dayanılmaz bel agrılarınız oluyosa benden size tavsiye yere yatın mekik çekin veya o tarz sporlar yapın cok iyi geliyo ilk yattım Allahım ne güZel oldu diyorm kendimi çekemedm resmen belimin ağrısından snra yapa yapa rahatladı