Damladamla1 Mevali çok geçmiş olsun inşallah biran önce şifa bulursunuz. Ben normal doğum yaptım 8buçuk ay oluyor bende de bel ağrısı var hiç geçmeyen virüsden gidemiyorum da hastaneye Allah yardımcımız olsun inşallah
Desbildemates Mevali allah şifa barışın bende bir hafta baya çekmiştim sonra yavaş yavaş toparlandım ama baş ağrısı bende okuyor hala çok kötü ğnan sirkeli su fln içiyorum ancak
Princessmam Anesteziciden mi kaynaklı acaba bu olay ya. Ben ve birkaç kişi aynı doktorda doğum yaptk hiç şikayetmz yok baska hastanede yapanda şikayet oldu bu türde. Sanırım anesteziceye baglı yada baska bi sorun varsa öncesnde spinalle mş tetklendi acaba
Behice_ensar Mevali benim yengem böyle olmuştu iki büklüm gezerdi 7 8 hastaneye götürdü hepside ameliyat dedi olduktan sonra bi sıkıntısı kalmadı
nursocum macakizi8 beceriksiz hayatımda ilk defa spinal oldum tarif etmedi eğil dedi orda ameliyathane görevlisi bana anlatınca oldu bazı sağlık çalışanlarını hiç sevmiyorum bağırdım zaten o anda ona canımı çok yakmıştı
macakizi8 nursocum benim ki aksine çok iyiydi benim damarlar kapaliydi o yüzden bulamadı adam bana da söyledi zaten gençsin nie bir türlü olmadı die oda anlamadı
Esra1986 Mevali bende spinal oldum ama herkesde duyardım ağrı olduğunu aylarca yıllarca geçmeyenbacagi kilitleyen. çok şükr olmadı hicbirseyim heralde rabbim acımı hafifletmek için vermedi bana o ağrıları.nasil ameliyat oldum nasıl ciktim onu bile hatırlamıyorum çünki . son hafta ikiz evltrımdan oglumu kucağıma almadan kaybettim kızımı buyutuyorum çok şükr
macakizi8 nursocum sanmiyorum çoğunda olan birsey kafanıza takmayın bu kadar geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda kurtuluruz ağrılardan 🙏
Cancansmom Mevali ben yeni sandım. Çok uzun süre geçmiş canım. Fizik tedavi alman gerekebilir. Kalıcı sıkıntılar olduğunu duymuştum. Ben Almanya’dayım burada fizik tedaviye yönlendiriyorlarmış.