Kızlar ben spinal doğum yaptım belden aşağısı uyuşma belimin ağrısından duramıyorum hayatımi resmen mahfetmis durumda hiç bise yapmiyim iki dakika ayakta duruyim hemen başlıyor ve yatsam dinlensem dahi geçmiyor böyle olan varmı acaba gerçekten çok kötü