Nurtalib malesef çok daha zor. Onun için keyifli ve kolay ama tırmansıyla birlikte felaket bi hal alıyo. Şimdi koltuğun üstünde koşuyolar. Birintepesine çıkıp kendini koltuğa atıyo kıkır kıkıt gülüyo. İzlemek keyifli çok güzel ama panik atak olcam kafasını vuracak şimdi yuvarlanıp düşecek diye 😌