selimsalih ne güzel ya, benim de ikisi de baş geliyordu normal doğum olucaktı, sonra birisi yan döndü, doktor da riske atmak istemedi, doğuma alırken bile inşallah makat dönmüştür boşuna sezaryen yapmamış oluruz dedi kadın. Nitekim makat dönmüştü ikincisi. Normal doğumu çok istiyordum ama