ahmetseliminannesi Spiral ile ikiz gebe kalmayı başardım 🤣🤣 Mucize gibi birşeydi ama çok merak ediyorm kac haftalikken doğum yaptınız nasil bi yol aldınız zorluğu cok mudur ?
Sarisey ahmetseliminannesi 36.haftada doğum yaptim ben son 1,5ay sadece yattım. Riskli olmaya baslamisti
Nurtalib ahmetseliminannesi 32+ 5 de dogum yaptim canm gittikçe zorlasiyor valla ama bi sekilde gunler geciyor büyüyorlar cok şükür
Ayaz_Alya ahmetseliminannesi riskli bir hamilelik geçirdim igneler falan kanamam oluyordu ama şükür ki 36 haftaya kadar dayandık 10 gün yogun bakımda kaldılar şuan 11 aylıklar
ahmetseliminannesi Sarisey Yaaa😏 ikizler biraz erken doğarmış bende ondan korkuyorm ilk gebeliğim cok şükür iyiydi insallah buda iyi gecer son ana kadar iş te çalışmak istiyorm
ikizannesii01 ahmetseliminannesi canım kendini nasıl motive edersen o şekilde ilerlersin . Ben ikiz olduklarını öğrendim dedim ki erken doğurmayacam. Bebeklerim karnımdayken de hep konuştum onlarla yavrularım erken gelmek yok diye çok şükür 37. Haftada 3 er kiloda doğdular ☺️ Küvez yolu bekletmediler . Ve şimdi 4 ay 5 günlükler tek bakıyorum gurbette eşimle ☺️
Ruya_Mert Nurtalib cok şükür rahat hamılelık gecırdım bır sıkıntı yasamadım son 8.aydan sonra tansıyonum cıktı sadece onuda doktor takıp edıyordu ben evde ölcüyordum falan bugunlerımıze sukurler olsun Rabbım istiyen herkese yaşatsın
Nurtalib ahmetseliminannesi evet canm birisi 28 digeri 32 gun kaldi pihtilasma varmis bende o yuzden erken oldu insallah hayirlisiyla sonuna kadar gidersin sen
kutgun 35+6 da doğum yaptım oğlum 16 gün kuvözde kaldı kızım yanımdaydı şükürler olsun bir buçuk aylık olduk Bİle ❤️