Biranneninoykusu NazliAliKemal ben ilk iki ay kullanmıştım çok güzel süt yapıyor, günde iki üç bardak içiyordum. İki aydan sonra mastit sorunum oldu, o zaman bırakmıştım. Ama işe yarıyor yani
Biranneninoykusu NazliAliKemal göğüste aşırı süt birikmesi oluyor canım göğüste şişlik ve ağrı yapıyor bazı annelerde ateş de yapıyor
Artemis0 NazliAliKemal Ben emziriyorum ama yetmiyor o yüzden mamayla takviye ediyorum. Arada sağım yapıyorum sütüm artar umuduyla ama halen yetmiyor sütüm.
Mom98 NazliAliKemal inşallah canım bir cay kasigi kimyonu bir çay bardaği kaynar suya koyup biraz bekletip icmekte bende cok ise yaradi bebekteki gazıda alıyo
Seymaogz NazliAliKemal bende kullanıyorum ama onun yanında hoşaf rezene içeriğin için tek başına etkisini bilmiyorum açıkçası
ArdcAyca NazliAliKemal hem rezene kimyon hemde stell tea kullandim ikisndede seker cok amac su icmek canim
ArdcAyca NazliAliKemal daha dogal birsey denemek istersen beyz kuru dut oneririm canim on bes tane kadar iki fincanlik suda demle hem onlari ye hemde suyunu ic acayip sut yapior 😘