NazliAliKemal Herkese iyi akşamlar . Bu çayı kullanan ve faydasını gören var mı ? Sütüm az olduğu için kullanmak istiyorum faydası olur mu acaba ? 😕
tosbikannesiii NazliAliKemal ben kullanıyorum düzenli içmiyorum ama hele içip yatınca çok faydası oluyo
Tugraninannesi NazliAliKemal ben kullanmıştım gerçekten faydasını gördüm fakat düzenli ve paketi bitirene kadar devam edin düzenli kullanımda fayda gördüm
Brcn20 NazliAliKemal kullandım güzel işe yarıyor ve bol bol su habire su iç görüceksin sütün çoğalıcak Allah’ın izniyle 🤲🏻
Bllmn NazliAliKemal been🙋🏼♀️ Faydasını görüyorum. Bir sürü şey denedim süt hapları damlaları çayları en iyisi bu gibi geldi. Bide bulgur pilavı🤪
NazliAliKemal Brcn20 ne kadar süre kullanmalıyım bir de içinde zararlı bişey yoktur değil mi ? İnsan bu konuda çok pimpirikli oluyo 😭😭
Lidya-t NazliAliKemal Brewer’s yeast with Vitamin b12 kullanıyorum hem süt artırıcı hem de yorgunluğumu aldı.Çok faydasını gördüm
Artemis0 NazliAliKemal Bende kullanıyorum henüz 10 gün oldu ama inanılmaz etki ediyor diyemeyeceğim. Etkisi olmadı da diyemem 10 cclerden 40′lara geldik ama çayın etkisi mi yoksa olacağı mı vardı bilemiyorum.
NazliAliKemal Nadireyamac inşallah . Ya saçma gelecek belki ama içinde helal olmayan bişey yoktur demi
Artemis0 NazliAliKemal Ben emziriyorum ama yetmiyor o yüzden mamayla takviye ediyorum. Arada sağım yapıyorum sütüm artar umuduyla ama halen yetmiyor sütüm.