ArdcAyca NazliAliKemal daha dogal birsey denemek istersen beyz kuru dut oneririm canim on bes tane kadar iki fincanlik suda demle hem onlari ye hemde suyunu ic acayip sut yapior 😘
ArdcAyca NazliAliKemal ben sabah kahvaltidan once ve sonra birer bardak iciyorum canim bir de gece yatmadan once iciorm
Ciftana Ben humana değil de hipp in aynı ürününü kullanıyorum.2 ayda 4 kutu bitirdim. Ama benim süt kanallarım az olduğu için sütüm de çoğalmadı. Ben kesilmesin diye içiyorum.
Biranneninoykusu NazliAliKemal göğüste aşırı süt birikmesi oluyor canım göğüste şişlik ve ağrı yapıyor bazı annelerde ateş de yapıyor