demirboy Hele de su zamanda neye kime guvenecegini sasirdi zaten insan. Bu buyuj oyunlarin icinde minik bebeklerimize ne yaptiklari kafada soru isareti olusturuyor maalesef. Bende yaptiriyorum tum aşılarını 10 aylik olduk. Cagirdilar bizi de saglik ocagindan gitmedik imza attik. Doktorumuz hic mecburi tutmadi bizi bu konuda. Ama ben bebegimi hic cocukla gorusturmuyorum daha dogrusu aylik kontrolleri haric evden cikmiyoruz:) o yuzden yaptirmadigim icin cok da endise duymadim.