Ndnz demirboy yaptirmadik biz. 12. Aydakini zaten olacak. Aşı karsitligindan deil yani. Rotalari bile 3 tane vurdurdum normalde. Bu yeni cikan asiya güvenim yok maalesef
Woody demirboy Ben de annemlerde oldugum için 6 ay aşısını burada yaptırdım. 1 yaşa kadar aşı yok dedi. Sonra kendi sağlık ocaagımızdan aradılar 9da kızamık var dediler 🙄
demirboy Woody farklı yerlerde farklı uygulamalar var. Bakanlık her yere göndermemiş sanırım elinde olan merkezler yapıyor