Merhaba ebe aradı 9 ayda aşı var gelin dedi Pazartesi için. Sorduğumda Bakanlık ekledi dedi kızamık veya kızamıkçık dedi hatırlamıyorum. Biz zaten kızamık/kızamıkçık aşısı yaptırmıyor muyuz bu neden eklendi. Ben aşı karşıtı değilim ama aşı sektörüne güvenmiyorum merak ettim nerden çıktı bu aşı detaylı bilgisi olan var mı