kuzum benim oğlumda öyleydi bir ay öncesine kadar meme reddi yaşamıştık sütümde az geliyordu emmiyodu iyice kilo vermişti doktora sordum mamaya başla direk yoksa hiç emmez uğraşırsın dedi kimseyi dinleme eğer zayıfsa başla biraz toparlasın vitamin alsın bir ayda benim oğlan alması gereken kiloya aldı belkide sütün yetmiyodur yada yaramıyodur bana derlerdi çok gücüme giderdi ama gerçek kimi anne sütü bebeğe yaramıyor benim oğlum zayıf bakamıyorum diye günlerce ağladım ama şimdi çok şükür topladı bu arada herkes aptamil demiş o da iyi bir marka olabilir fakat benim bebeğim onu içmek istemedi sonra SMA OPTİPRO devam sütünü verdim severek içiyor hatta bitince ağlıyor