Yanlız olmadıgıma sevınsemmı yemiyorlar uzulsemmı benım kızımda aynı 2900 dogdu ve ılk ay 1kılo aldı sonra hep 400gr sınırda alıyor suan 4ay 15gunluk 5400 ıse baslıcam mama aldım aptamıl ama bıberon tutmuyor cunku hep benı emdı denemedıgım kalmadı sımdıde bebelac gold aldım 1kere uyku semesı ıctı bırdaha ıcmıyor bende esımde zayıf mınyonuz ama ınsan kahroluyor helekı goren aaa buyumemiş ya bu dıyorya içim yanıyor