Ayseee27 muhammedasil bende 20 gündür evde yoktum geldim tarttım baktim ki 100 gram almış bence tartın sizde :( alerjimiz yok 3. Ayda laktoz var dedi bi doktor mukus olduğu için bu doktorda olmayabilir diyo alerji belirtimiz yok çünkü normal mama devam ettiriyor işte gel dedi yarın :( tadım başlamıştım bu arada almadığını düşündüğüm için bide sadece mama aldığı için doktora sormadan
muhammedasil Ayseee27 bence alerji mamasina devam ediyirsanz birde benm gbi deneyin bekli alir bu sfer kilo birde 3 4 saatte beslyrm demissnz az az sk sk verin birde iyke deneyin ben gece bile 4 e kdr uyumyrm valla uykuda beslemeye calsyrm gelisimi ilerlesn diye
Ayseee27 ErdeminAnnesii 3 yada 4 saatte alıyor 120 ben basen 150 vermeye çaliyrm yavaştan alışsın diye ama sürekli 150 içmiyor tabi
Aydan123 Ayseee27 canim 150 vermeye gece bawla benim bebeyimde 120 iciyordu gece biraz gecikdirip 150 cc veriyordum oyle cabuk aliwiyor
Ayseee27 muhammedasil onu da denedim yok almıyor 2 saat dolunca 30 bazen 60 içiyor sonra yine 3 saat sonra alıuoe hepp yapıp bi saat içmezse döküyorum
muhammedasil Ayseee27 bende ayni o durumdaydm vallahi ama desigm sekilde mamayi birde oyle yapin istersenz alerji mamasyla normal mamayi karstrn mesela 3 olcek alerji mamasi 1 olcekte sma yapiyorm ben birde kizim 15 gnde 100gram almca burda paylastm fikr istedm 2 anne yazmsti bebekleride beslenmems oyle doktora gdnce idrsr yolu enfeksynu cikmsti bnde gotrdm hemn bizde bogaz ve idrsr yolu enfeksynu cikti bazende hastaliktan dolayi beslenmeyi reddediyorlar
Cakilkum Ayseee27 ayni dert bendede var çok bunaldım artık bebeğim 4ay 20 günlük ama 2 aylık gibi…dr lar ebeler kafayı yemiş sanırım göz var nizam var normal diyolar anlamıyorum…her türlü mamayı denedim çocuk yemiyor 50-60 cc içip bırakıyor ve 5 saat 6 saat aç kalıyor …dün sırf kilo alsın diye hip organik gece maması aldım agzına sürmüyo 30 cc ancak yedi 🤦🏻♀️
Ayseee27 Cakilkum ya bizimki yine bişeyler içiyor bazen içmesede içtiği nereye gidiyor bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
MeyraMomy CemreKerem35 bence hiç alalası yok benim kızım 3000 kg doğdu 5 buçuk aylığız bizde 8 buçuk kilo ve sadece anne sütü alıyor ek gıdaya başlıycaz
CemreKerem35 MeyraMomy neyin alakası yok ? Tamam sizin bebeğiniz güzel almış olabilir ama her bebek aynı kiloyu alacak diye bir kaide yok . Arkadaşın bebeği alt sınırdan kilo almıştır ki zaten doktor da bunun için ek gıdaya tadimlara başlatmış öyle okudum yani . Her çocuk farklı oluyor demek istediğim
esmaamine Ayseee27 ah sizi okadar iyi anlıyrmki kızm ilk iki ay emdi ayda bir kilo alıyordu birden emmeyi bi bıraktı. mama verdim sağdım yok kilo alımı durdu yemedi. benmde ozamn basladı lohusa psikolojim. testleri temiz cıktı şükür alerjisi yok. istanbul ankara acıbademlerde doktor bırakmadım ama gel görki sonuç değişmedi. zor kilo alıyor zor yiyor bole devam etti şuan 15 bucuk aylık 9 bucuk kilo. kolaylıkla yemek yediren emziren annelere ole bole özenmiyorm. napalım benmde kadermde sabırla yemek yedirip 1 gram aldımı die tartınn basına gitmek varmş. cok uzun oldu ama ;(
Ayseee27 esmaamine :(( valla bizimkide öyle olcak gibi ben çok kilo alsın taraftarı değilim sağlıkll olsun ama birazcık toparlansalar yeter bende neden almadığına anlam veremiyorum :(
Ayseee27 Aydan123 vermeye çalışıyorum da uykusu biraz ağır gece uykusu ne kadar içsede bırakıyor yine birazını
Ayseee27 muhammedasil yok ya 3. Ayında tüm testleri yapılmıştı temizdi onlar.. tek korkum bide diş gelecek hepten zayıflayacak
[silindi] Balakannesi doğum kilosu 1. Ayda hesap edilir devamı değil bacım benim. Prematürelerde ise aynı durum; oğlum prematüre 1995gr doğdu 21 günlükken 3.5 kiloya ulaştı hızla depar attı ama kilo konusunda. Ve 5 aylıkken 9 kiloydu 1995 gr doğan bebek.
[silindi] Sağlığı yerindeyse endişelenmeyin kilolu bebeğin bir avantajı yok, göze tombul bebek hitap edecek diye de yıpratmayın birbirinizi. Boş zaman kayıbı, oğlum da aşırı kiloluydu, aha 14 aylık hala yürümek istemiyor.
Ayseee27 [silindi] amacımız tombiş bebek olsun değil sağlığı tabiki önemli ama biraz toparlanmaları lazım doktorda az buluyor
Purely Ayseee27 Vereceksen yüksek kalorili mama al doktoruna sor marka önerir.. 6 ay bittiğinde doğum kilosunu 2ye patlaması gerekir. Ek gıda için ama o zaman kiko alır diye heyecan yapma 7 ay bitene kadar zaten herşeyden tadımlık yiyor. Öyle bir öğün doyurma bekleme. 8. Ayında yavaş yavaş öğün haline gelir tabak bitirmeye başlar. Kilo almak için ek gıda ek gıda diye heves ediyor insan ama inan bana öyle olmuyor yani. Evet özel kalorili çorbalar vs oluyor ama çocuk zaten 8 10 kaşık icip bırakıyor. Yani doğru değil ama ben 1 2 hafta doktora sorarak pirinç ününü hazırlarken 1 küp şeker attım. Çünkü içmiyordu kilosuna düşüktü 2 günde bir gece öğünü onu veriyordum. Mesela 100 cc su 100 cc süt yarıya yari şeklinde bizim alerjimiz yok bu şekilde verebilirsin dedi verdim sıkıntı olmadı ama sen yine de su ile yap. 1 küpte şeker attım öyle verdim… tabi herşeyi önce doktoruna sor…
Busralina Ayında doğum kilosunu 2 ye katlaması gerekiyormuş👍 Benim kızımda 6ay 12 günlük 6 kilo bende çok üzülüyorum bu duruma 🤦♀️ Prematüre bebeğiz 2100 doğmuştu
muhammedasil Ayseee27 evt bide o var insaAllah bir cozum yolu bulrsnz hayrlisyla kilo alir bebisinz😊🌹🙏