Ayseee27 bizde oyleyiz doktorunuza soyleyin kilo almayan gelisimi geriden gelen bebekler icin alerji mamasi veriliyor o.mamayi sadece alerjisi olanlar degil buyume geriligi olan bebeklerde kullaniyor mutlaka ona baslayin derim biz 1 aydr kullaniyiruz biraz aci ama mesela hazrlarken 2 olcek alerji mamasi 1 olcekte sma koyuyorm oyle tatli oluyo zaten alerji mamasina rapor cikartiyo doktor ucretsiz aliyorsnz biz ne denedysek olmadi sutten kesildi tahliller testler temiz ckti doktorumzda bu mamayi verdi once numune olarak denemelik 1 hafta snra kkntrolde bakti iyi geliyo yazdrdi verdi sagolsn cnku ne denedysek olmadi tabi u lari hep doktorumzn takibinde yaptik insaAllah faydam olr