Poyraz_Efem bak benim de bebegim bir haftalikken hatta bir gun hastanede yattı yedim bitirdim kendimi ama geçiyor yani çok ciddi bir şey olmadığının bilincinde olarak bu anları mutsuz geçirme 😍Bizim bir ay sürdü bir ayda testler yapiyolar nedeni ne diye karaciğer enzimleri yüksekmiş hafif fitil verdi 3 gün kullandık çocuğum bembeyaz oldu geçti gitti😊