Poyraz_Efem korkmana gerek yok canım bolca emzir yavrunu geçiyor
Bizdede olmuştu hatta biz bir gecede hastanede kaldık değerleri 16 dı çok yüksek değildi ama doktorumuz yinede yatış verdi ultraviyole ışını verdiler sabaha kadar ertesi günü doktor emzirdikçe geçicek dedi çok şükür geçtide Allah evlatlarımıza sağlık versin❤️❤️❤️❤️❤️