Poyraz_Efem Kızlar bebeğim 10 günlük ve sarılık değeri 14 topuktan kan aldılar sonuç bekliyoruz. Sizce çok mu yüksek hastaneye yatma riskimiz var mı
duygukoc Poyraz_Efem çok yüksek değil canım 22 yi gören bebekler var benim oğlumda 5 günlükken hastanede yattı sarılıktan dolayı fototerapi gördü 16 değerler yatış yaptı 36 saat sonra 8 değerle çıkış yaptı 2 gün sonra 10 a yükseldi 2 gün sonra 6 y düştü git gide düşüyor sizinkide 16 olursa yatış yaparlar
Ozlemturan Poyraz_Efem canım benimde öyle oldu 5 ti, 12 oldu, 13,8 oldu sonra düşmeye başladı. sürekli sık sık emzirdim. Güneşe çıkardım. Uzayan sarılıktı test falan yaptılar bir sıkıntı çıkmadı. bir buçuk ayken geçti.
Nidaabaserr Poyraz_Efem 36 haftalık doğum yaptım 3. Gün sarılık değeri 16 olmuştu bir gece fototerapi aldı 9 a düştü sonra tekrar 13 e çıktı. 28 günlük hala devam ediyor sarılığı ama bizimkisi anne sütü sarılığı. Şu an sadece yüz bölgesinde kaldı sürekli emzir çişini yaparak atıyor sarılığı.Bende çok şey denedim sarı tülbent altın aklınıza gelecek bütün batıl inançları yaptım hiç biri işe yaramadı emzirmek en iyisi
Anaogul Poyraz_Efem korkma kuzum benim oğlumda öyleydi sürekli emzir bol bol emzir 17 ve üstü yatış demişti doktorumuz
Belinayss Hayır yüksek değil 16 ve üstüne yatış yapıyorlar diye biliyorum korkma kuzum bol bol emzir ❤
Deletedmom4018 Belinayss 10 dan üstü yüksek diye geçiyor yatisini bilmiyorim bizim 16 idi bizde yattik 1 gece
Poyraz_Efem duygukoc anladım canım teşekkür ederim 😊 yukselmemesi için emzirme haricinde başka yapılacak bir şey var mı
duygukoc Poyraz_Efem batıl inanç gelebilir belki ama yıkadığımız suya altın attık yumurta sarısıyla yıkadık sarı tülbentle yüzünü örterdik vicuduna sarardık onun dışında karnı doya doya atar sarılığını bir an önce inşallah
Poyraz_Efem duygukoc canım saat başı emziriyorum. Her bezinde azda olsa kakası oluyor sarı turuncu arası renk. Kanda 16 çıktı sarılık yarın yine gelin dediler
duygukoc Poyraz_Efem vicut direnci düşükse emzirsende kakada yapsa yenemeyeniliyor canım ben 36 haftalık doğum yaptım 2.500 kilo doktor dediki sarılığı kendi başına yenemeye bilir direnci düşük kilosuda az dedi dediği gibide oldu direnci düşük olduğu için kendi başına yenemedi tedavi gördü ama hiç üzülücek birşey yok canım sadece mavi ışık olan küveze koyuyorlar o kadar hemencecikde atlatır merak etme üzülme
Havvana Poyraz_Efem benim de öyleydi hep kaka yapardi ilk hafta ama cisini yapması lazım sarılığı cisiyle atiyomus bol bol emzirmen lazim memeden indirme diyebilirim.Bir de yakıcı olmayan güneşe çıkartıp ellerini ayaklarıni guneslendirebilirsin o da iyi geliyomus.Bir de çok kalın giydirme terlemesin ki su kaybı olmasin. benim tecrübelerim bunlar tez zamanda atlatırsınız İNSALLAH biraz yipranicaksin ama geçecek 😊
Elifminaim Poyraz_Efem 16 günlük bebeğim 5. Gün sarılık olduğu öğrendim bol bol emzirdim çok inanmam ama annem sarı tülbent örttü beşiğin üstüne günde 2 çay kaşığı da şekerli su verdik allaha çok şükür geçti
duygukoc Poyraz_Efem 36 saat kaldı 1 buçuk gün yani evet 3 saatte 1 gidip emzirdim ama özel hastanedeydi bazı hastaneler pandemiden dolayı emzirtmiyormuş süt sağıp veriyormuşsunuz onlar besliyorlarmış
Havvana Poyraz_Efem bak benim de bebegim bir haftalikken hatta bir gun hastanede yattı yedim bitirdim kendimi ama geçiyor yani çok ciddi bir şey olmadığının bilincinde olarak bu anları mutsuz geçirme 😍Bizim bir ay sürdü bir ayda testler yapiyolar nedeni ne diye karaciğer enzimleri yüksekmiş hafif fitil verdi 3 gün kullandık çocuğum bembeyaz oldu geçti gitti😊