KahramanAnne Tabii diğer aşı ile arasinin tam 2 ay ya da 1 ay ne kadar gerekliyse onu takip etmeye dikkatli olun yeterli olur bence ben de 2 aylık asilarini özellikle 1 hafta geç yaptırdım hem birazcfaha serpilsinler hem de aşının etkilerini kaldirabilsinler diye şimdi 4 aylık asimizda bir hafta gecikmeli yapılacak evet ne yazık ki bir hata yapılmış ama bebeginizi riske atacak bir durum değil şükür ki ama insan daha önemli bir şey de olabilirdi diyor sinirlenmeye haklısınız