KahramanAnne sakin ol annesi, biz 2 ayını doldurmadan 1 gün önce yaptırdık. Çünki sağlık ocağındaki ebemiz randevulu çalışıyo, 3 günlükten itibaren hep bir sonraki randevu tarihini belirler. Bizde öyle hareket ederiz. Hatta gelmeden arayın bebeklerimi kapıda bekletmek istemiyorum diyo. Ö yüzden endişenme lütfen. Geçirmeden dolayı herhangi bi komplikasyon olursa zaten geçiktirmezler. Oo sorumluluğu almazlar üstlerine.